Қаралатын мәселелердің жұмыстардың атауы Орындау мерзімі Индикаторлар/Соңғы нәтиже Жауаптылар Бақылау түрі
1 2021-2022 оқу жылына қабылданған аз қамтылған жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім, көпбалалы отбасы балаларының тізімін алып, әлеуметтік картаға тіркеу. тамыз, қыркүйек шұғыл көмек қажет көп балал, тұрмысы төмен, жетім балалар колледж әкімшілігі, тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, топ жетекшілері, әлеуметтік педагог, психолог жалпылама, талдау
2 Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспарын құру, «Қамқоршылық кеңес» жұмыс жоспарын құруға, мәселелерді қарастыруға қатысу. қыркүйек Әлеуметтік педагог, Колледждің қамқоршылық кеңес құрамы Педагог-психолог жалпылама
3 Колледж студенттерінен жағдайы төмен студенттер жөнінде мәлімет және отбасына қатысты талдама құжаттарын жинап тізімін жасақтау қыркүйек директордың тәрбие Әлеуметтік педагог жалпылама
4 Топтардың әлеуметтік паспортын дайындау қыркүйек-қазан тұл жетім, жартылай жетім, көп балалы, сәтсіз отбасы және оралман отбасылар әлеуметтік педагог, психолог, топ жетекшілері талдау, зерделеу
5 Студенттердің дәріске қатысуы, кері байланысқа шығу әрекетін бақылау, мәселелі студенттердің жағдайын анықтап, көмек жұмысын ұйымдастыру қыркүйек-қазан тұл жетім, жартылай жетім, көп балалы, сәтсіз отбасы және оралман отбасылар топ жетекшілері, әлеуметтік педагог,қамқоршылық кеңес талдау, зерделеу
6 Сәтсіз отбасы студенттеріне психологиялық көмек жұмысын ұйымдастыру қажетіне қарай сәтсіз және мүжәлсіз отбасылар психолог, әлеуметтік педагог талдау, зерделеу,қорытынды шығару
7 Тұл жетім, жартылай жетім отбасы студенттердің оқулықпен қамтылуын ұйымдастыру жыл бойы 1 курс студенттері әлеуметтік педагог, кітапханашы талдау, есеп жүргізу
8 Тұл жетім және мүгедек студенттермен жұмыс жыл бойы ата-анасыз қалған, қамқорлыққа алынған студенттер топ жетекшілері, қамқоршылық кеңес, колледж медбикесі, психолог, колледж құрылтайшысы көмек жұмысы, қоытынды есеп
9 «Зорлық, зомбылықсыз өмір» тақырыбында сала қызметкерлерімен вебинар қазан 1-2 курс студенттері топ жетекшілері колледж заңгері веминар, талдау
10 Тұл жетім, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған студенттермен, әлеуметтік статустағы студенттердің үй тұрмыс жағдайын тексеру. АКТ құру жылына 2 рет ата-анасыз қалған, қамқорлыққа алынған студенттер топ жетекшілері, әлеуметтік педагог, психолог зерделеу, АКТ түзу
11 «Қайырымдылық» акциясын ұйымдастыру қараша- наурыз көмек қажет етілетін студенттер қамқоршылық кеңес, коледж жалпылама
12 «Қиын баламен» психодиагностикалық жұмыс жүргізу. Отбасындағы психологиялық ахуалды анықтау Қазан-наурыз 1-2 курс студенттері психолог, әлеуметтік педагог, топ жетекшілері сауалнама, талдау, зерделеу
13 Кәмелетке толмаған балалар инспекторымен (ИДН) жылдық жоспар құру, бекіту. Қиын студенттердің тізімін алу. қыркүйек-қаңтар әлеуметтік жағдайы төмен отбасылар директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, әлеуметтік педагог, топ жетекшілері, психолог, жасөспірімдер инспекторы зерделеу, нәтиже шығару
14 «Отбасындағы қарым-қатынас әдебі» (сауалнама) ақпан 1-2 курс студенттері психолог, әлеуметтік педагог, топ жетекшілері сауалнама, талдау, зерделеу
15 «Зиянды әдеттерден сақ болайық» (вебинар) желтоқ-сан 1-2 курс студенттері психолог, әлеуметтік педагог, колледж мед бикесі, топ жетекшілері талдау, зерделеу
16 Топтарда психологиялық социометрия әдісін қолдану және студенттердің дұрыс қарым-қатынас жасауына психологиялық тренингтер кешенін өткізу кестеге сай топ жоспарына сәйкес психолог, әлеуметтік педагог, топ жетекшілері диагностика-лық өңдеу, түзету, теңейту жұмыстары
17 Жасөспірімдер арасында қылмысты болдырмау мақсатында кездесу, дөңгелек үстелдер ұйымдастыру кестеге сай тәрбие жоспарына сәйкес топ жетекшілері, әлеуметтік педагог, психолог бақылау, талдау
18 Тұл жетім, көп балалы, тұрмыс жағдайы төмен, жайсыз, қандастар отбасылары студенттерінің бос уақыты мен дем алу, қосымша еңбек етуін ұйымдастыру қажетіне қарай 2-3 курс студенттері әлеуметтік педагог, топ жетекшілері талдау, қорытынды шығару
19 Денсаулығы бойынша есепте тұрған студенттермен сауықтыру, көмек жұмысын ұйымдастыру қажетіне қарай колледж студенттері «Қамқоршы-лық кеңес» мүшелері, колледж құрылтайшысы әлеуметтік педагог, топ жетекшілері талдау, қорытынды шығару
20 Колледж қызметкерлерінің әлеуметтік деңгейін саралау, психологиялық қолдау, әлеуметтік көмек жұмысын ұйымдастыру қажетіне қарай колледж қызметкерлері «Қамқоршы-лық кеңес» мүшелері, колледж құрылтайшысыәлеуметтік педагог, психолог талдау, қорытынды шығару
21 Жылдық қорытынды есеп. маусым жоспарға сай әлеуметтік педагог талдау, есеп