Қаралатын мәселелердің, жұмыстардың атауы | Индикаторлар/Соңғы нәтиже | Орындау мерзімі | Жауаптылар |
---|---|---|---|
Ұйымдастыру кезеңі | |||
2022-2023 оқу жылына психологиялық қызметтің жылдық жұмыс жоспарын түзу, бекіту | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог |
Тамыз педагогикалық кеңесінің шешіміне сәйкес жаңа оқу жылында 1-курсқа қабылданатын студенттердің тізімін алу, жинақтау жұмыстары. | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог |
Психологиялық жұмыстарды кедергісіз жүргізу мақсатында кабинетті жабдықтау жұмыстары. | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог |
Колледж әкімшілігімен бірлескен жұмыстарды жоспарлау (колледждің жылдық жоспарына сай педагогикалық кеңестерде қаралатын мәселелер, бестік одақ жоспарлары т.б.) | жоспарлау | тамыз | Педагог-психолог |
Ата-аналар жиналысы: психологиялық қызметпен таныстыру, студенттің даму мәселелері туралы кеңес беру, колледжішілік ата-аналар жиналысына қатысу | кеңес, жиналыс, баяндамалар оқу | белгілі уақытта | Колледж әкімшілігі ДТЖО Педагог-психолог Топ жетекшілері |
Көшбашы студенттердің колледішілік, облыстық және республикалық пәндік олимпиадаларға психологиялық қолдау көрсету | кеңес, семинар | белгілі уақытта | Педагог-психолог Әдіскер Топ жетекшілері |
Педагогикалық ұжым, педагогтардың кәсіби біліктілігін анықтау | тізіммен жұмыс, сауалнама | оқу жылында | Педагог-психолог |
Жас мамандар жұмыс, жас мамандар апталығына қатысып отыру | ашық тәрбие сағаттары мен топтық сағаттар | оқу жылында | Педагог-психолог Әдіскер Жас мамандар |
Облыстық, колледжішілік іс-шараларға байланысты педагогикалық ұжымға қолдау көрсету | тренингтер, кеңестер | оқу жылында | Педагог-психолог |
Диагностика (қыркүйек) | |||
1 курс білім алушыларының колледжге деген психологиялық даярлығын анықтау | тізіммен жұмыс, психодиагностикалық карта | қыркүйек | Педагог-психолог |
1 курс білім алушылардың бейімделуін қалыптастыру, темперамент ерекшелігін анықтау | темперамент типін анықтау тесті, диагностикалық зерттеу жұмыстары | қыркүйек | Педагог-психолог |
Көшбасшы студенттермен жұмыс жасайтын педагогтарды анықтау | дарынды балаларды анықтау және зерттеу | қыркүйек | Педагог-психолог |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен студенттермен жұмыс | «Танымдық процестерді зерттеу» әдістері | қыркүйек | Педагог-психолог |
«Қиын баламен» психодиагностикалық жұмыс жүргізу. Отбасындағы психологиялық ахуалды анықтау | «Социометриялық әдіс» | қыркүйек | Педагог-психолог әлеуметтік педагог топ жетекшілері |
Аз қамтылған отбасы балаларымен психологиялық жұмыс. Тұл және жартылай жетім балалар, аз қамтылған отбасы балаларын анықтау. | тізіммен жұмыс әлеуметтік картасы | қыркүйек | Педагог-психолог Әлеуметтік педагог |
Қорытындылау жұмыстары | анықтама | қыркүйек | Педагог-психолог |
Түзету-дамыту жұмыстары | |||
1 курс білім алушыларының колледжге деген психологиялық даярлығын анықтау диагностикасы бойынша жұмыс | Ойын,жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психолог |
1 курс білім алушылардың бейімделуін қалыптастыру, темперамент ерекшелігін анықтау диагностикасы бойынша жұмыс | Ойын,жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психолог әлеуметтік педагог ДТЖО |
Көшбасшы студенттермен жұмыс жасайтын педагогтарды анықтау диагностикасы бойынша жұмыс | Ойын,жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психолог әлеуметтік педагог ДТЖО |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен студенттерді анықтау диагностикасы бойынша жұмыс | Ойын,жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психолог әлеуметтік педагог ДТЖО |
«Қиын баламен» психодиагностикалық жұмыс жүргізу. Отбасындағы психологиялық ахуалды анықтау диагностикасы бойынша жұмыс | Ойын,жаттығулары | қыркүйек | Педагог-психолог әлеуметтік педагог ДТЖО |
Қорытындылау жұмыстары | анықтама | қыркүйек | Педагог-психолог |
Кеңес беру жұмыстары(қыркүйек) | |||
1 курс білім алушыларының колледжге деген психологиялық даярлығын анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | студенттерге кеңестер | қыркүйек | Педагог-психолог |
1 курс білім алушылардың бейімделуін қалыптастыру, темперамент ерекшелігін анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | студенттерге кеңестер | қыркүйек | Педагог-психолог |
Көшбасшы студенттермен жұмыс жасайтын педагогтарды анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | студенттерге кеңестер | қыркүйек | Педагог-психолог |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен студенттерді анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | студенттерге кеңестер | қыркүйек | Педагог-психолог |
«Қиын баламен» психодиагностикалық жұмыс жүргізу. Отбасындағы психологиялық ахуалды анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | студенттерге кеңестер | қыркүйек | Педагог-психолог |
Қорытындылау жұмыстары | анықтама | қыркүйек | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмыстары | |||
1 курс білім алушыларының колледжге деген психологиялық даярлығын анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | дәрістер оқу, тренингтер өткізу, орталықтардан мамандар шақыру | қыркүйек | Педагог-психолог |
1 курс білім алушылардың бейімделуін қалыптастыру, темперамент ерекшелігін анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | психологиялық сағат, кездесу | қыркүйек | Педагог-психолог |
Көшбасшы студенттермен жұмыс жасайтын педагогтарды анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | анықтама | қыркүйек | Педагог-психолог |
Қажеттілікке қарай үлгерімі төмен студенттерді анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | дәрістер оқу, | қыркүйек | Педагог-психолог |
«Қиын баламен» психодиагностикалық жұмыс жүргізу. Отбасындағы психологиялық ахуалды анықтау диагностикасы бойынша кеңес беру | тренингтер өткізу | қыркүйек | Педагог-психолог |
Диагностика «Бес терек» (қазан) | |||
1 курс студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Менің арманым» эссе «Бес терек» жобасы бойынша | қазан | Педагог-психолог |
Жастар мен жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Менің отбасым» эссе «Бес терек» жобасы бойынша | қазан | Педагог-психолог |
Колледж студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | М.Люшердің «түрлі түстер» әдістемесі «Бес терек» жобасы бойынша | қазан | Педагог-психолог |
Білім алушылар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу жұмыстары | Анонимді сауалнама | қазан | Педагог-психолог |
Жұмыстың қорытындысы | анықтама | қазан | Педагог-психолог |
Түзету-дамыту жұмыстары (қазан) | |||
1 курс студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Сергіту ойын жаттығулар | қазан | Педагог-психолог |
Жастар мен жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | анықтама | қазан | Педагог-психолог |
Колледж студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Достық туралы бейнероликтер | қазан | Педагог-психолог |
Білім алушылар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу жұмыстары | «Әлімжеттік не екенін білесің бе?» бейнеролик | қазан | Педагог-психолог |
1 курс студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Сергіту ойын жаттығулар | қазан | Педагог-психолог |
Кеңес беру жұмыстары (қазан) | |||
1 курс студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | Психологиялық кеңес | қазан | Педагог-психолог |
Жастар мен жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | «Аутодеструктивті мінез-құлық қалай анықталады?» кеңес беру | қазан | Педагог-психолог |
Колледж студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша кеңес беру | «Аутодеструктивті мінез-құлық қалай анықталады?» кеңес беру | қазан | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмысы | |||
1 курс студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Шағын лекция, тренингтер | қазан | Педагог-психолог |
Жастар мен жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Шағын лекция, тренингтер | қазан | Педагог-психолог |
Колледж студенттері арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Шағын лекция, тренингтер | қазан | Педагог-психолог |
Білім алушылар арасында құқықбұзушылықтың алдын алу жұмыстары | Шағын лекция, тренингтер | қазан | Педагог-психолог |
Диагностика | |||
1 курс студенттеріне «Бес терек» жобасы бойынша әдістеме | «Отбасы суреті» арт терапия әдістемесі | қараша | Педагог-психолог |
Колледж студенттеріне «Бес терек» жобасы бойынша проективті әдіс | «Үй. Адам. Ағаш» проективті әдіс (авторы Дж. Бук) | қараша | Педагог-психолог |
Жұмыстың қорытындысы | анықтама | қараша | Педагог-психолог |
Түзету-дамыту (қараша) | |||
1 курс білім алушылары арасында аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Отбасы, ата-ана туралы бейнеоролик | қараша | Педагог-психолог |
Жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Жақсы тілек – жылы жүрек» психологиялық тренинг | қараша | Педагог-психолог |
Жұмыстың қорытындысы | анықтама | қараша | Педагог-психолог |
Кеңес беру жұмыстары(қараша) | |||
Жасөспірімдер арасындағы өтпелі шақтағы психологиялық ауытқушылықтар мен аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Жеке кеңестер беру, жадынама | қараша | Педагог-психолог |
Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша ата-аналар мен педагогикалық ұжымымен жұмыс | Ата-аналарға арналған 14 кеңес, педагогикалық-психологиялық кеңес | қараша | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмыстары (қараша) | |||
Ертежүктіліктің алдын алу бойынша жұмыстар | «Ерте жүктіліктің жасырын жақтарын білесің бе?» бейнеролик | қараша | Педагог-психолог |
Арнайы мамандармен профилактикалық жұмыстар | Профилактика, кездесу | қараша | Педагог-психолог Әлеуметтік педагог Колледж медбикесі |
«Жас ұрпаққа сапалы білім, саналы тәрбие берудегі жас маманның атқаратын рөлі» | Сұхбаттасу, психологиялық көмек | оқу жылында | Педагог-психолог Әдіскер Жас мамандар |
Диагностика «Бес терек» (желтоқсан) | |||
«Бестерек» жобасы бойынша сауалнама | Психологтың сауалнамасы | желтоқсан | Педагог-психолог |
«Бестерек» жобасы бойынша проективті әдіс | «Аяқталмаған сөйлемдер» әдістемесі | желтоқсан | Педагог-психолог |
Түзету-дамыту (желтоқсан) | |||
1 курс студенттері арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | «Өз көңіл-күйіңді көтере біл!» психологиялық сағат | желтоқсан | Педагог-психолог |
Жасөспірімдер арасындағы аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Мінез-құлық тренингтері | желтоқсан | Педагог-психолог |
Зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша ата-аналармен жұмыс | «Балаңызбен дос сырлас бола білесіз бе?» бейнеролик | желтоқсан | Педагог-психолог |
Кеңес беру жұмыстары(желтоқсан) | |||
Білім алушылар арасындағы зорлық- зомбылықтың алдын алу бойынша жұмыстар | Зорлық –зомбылық алдын алу бойынша түсіндірме жұмыстар,кеңес беру | желтоқсан | Педагог-психолог |
Жас мамандармен студенттердің арасындағы қарым-қатынас. Талдау жұмыстары. Сабақта кездесетін қиыншылықтарды жеңу жолдары. | Социограмма, сауалнама, психологиялық кеңес | желтоқсан | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмыстары (желтоқсан) | |||
Ерте жүктіліктің алдын алу бойынша жұмыстар (2-3 курс студен қыздарымен) | Түсіндірме жұмыстар | желтоқсан | Педагог-психолог |
Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу (ЖҚТБ, ішімдік, темекі, есірткі) | Мамандармен кездесу, баяндама оқу, дәріс | желтоқсан | Педагог-психолог ДТЖО Жастар ұйымы Колледж медбикесі |
Диагностика (қаңтар) | |||
1 курс студенттері арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша анықтау | Зорлық –зомбылықтың алдын алу бойынша анонимді сауалнама | қаңтар | Педагог-психолог |
Жұмыстың қорытындысы | анықтама | қаңтар | Педагог-психолог Топ жетекшілері |
Түзету-дамыту (қаңтар) | |||
1 курс студенттері арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша диагностикасы нәтижесінде жұмыс | Ойын, жаттығу, тренинг | қаңтар | Педагог-психолог |
Бітіруші түлектердің кәсіби бағыт-бағдар бойынша мамандық таңдауға бейімділігін анықтау диагностикасы нәтижесінде жұмыс | Ойын, жаттығу, тренинг | қаңтар | Педагог-психолог |
Кеңес беру (қаңтар) | |||
1 курс студенттері арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша диагностикасы нәтижесінде жұмыс | Кеңес беру | қаңтар | Педагог-психолог |
Бітіруші түлектердің кәсіби бағыт-бағдар бойынша мамандық таңдауға бейімділігін анықтау диагностикасы нәтижесінде жұмыс | Жеке қабылдаулар мен кеңестер | қаңтар | Педагог-психолог |
Ата-аналарға кәсіби бағыт-бағдар бойынша түсіндірме жұмыстары | анықтама | қаңтар | Педагог-психолог |
«Сіздің балаңыз үшін мамандықты кім таңдайды?» видео роликтер, кеңес беру, түсіндірме жұмыстар | анықтама | қаңтар | Педагог-психолог |
Алдын –алу, ағарту жұмыстары (қаңтар) | |||
1 курс студенттері арасындағы зорлық-зомбылықтың алдын алу бойынша диагностикасы нәтижесінде жұмыс | Шағын лекция | қаңтар | Педагог-психолог |
Бітіруші түлектердің кәсіби бағыт-бағдар бойынша мамандық таңдауға бейімділігін анықтау диагностикасы нәтижесінде жұмыс | тренинг | қаңтар | Педагог-психолог |
«Сенім жәшігіне» түскен хаттармен жұмыс | Акт | Педагог-психолог | |
Психологиялық зерттеу(сауалнама, психологиялық тест, педагогикалық-психологиялық мінездеме беру) | белгілі уақытта | қаңтар | Педагог-психолог АӘД оқытушысы Колледж медбикесі |
Диагностика (ақпан) | |||
Мазасыздық деңгейін анықтау | Кондаш тесті | ақпан | Педагог-психолог ДТЖО Жастар ұйымы |
Білім алушылар арасындағы діни экстримизмнің алдын алу бойынша күдік туғызған студенттерді бақылау | Діни экстримизмнің алдын алу бойынша анонимді сауалнама | ақпан | Педагог-психолог |
Түзету-дамыту (ақпан) | |||
Мазасыздық деңгейін анықтау диагностикасы нәтижесінде түзету, дамыту жұмыстары | Ойын, жаттығулар | ақпан | Педагог-психолог |
Білім алушылар арасындағы діни экстримизмнің алдын алу бойынша күдік туғызған студенттерді бақылау | бейнероликтер, жадынамалар | ақпан | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмыстары (ақпан) | |||
Мазасыздық деңгейін анықтау диагностикасы нәтижесінде болдырмау, алдын алу, ағарту | Тренинг | ақпан | Педагог-психолог |
Білім алушылар арасындағы діни экстримизмнің алдын алу бойынша күдік туғызған студенттерді бақылау нәтижесінде болдырмау, алдын алу, ағарту | Топ сағаттары | ақпан | Педагог-психолог Топ жетекшілері |
Интернет сайттары тәуелділік бойынша жұмыс | Түсіндірме жұмыстары, кеңес беру, жадынама | ақпан | Педагог-психолог ДТЖО Жастар ұйымы |
Студенттердің дүниетанымына экстремистік ұйымдар мен әртүрлі діни секталардың қандай әсері бар екенін көрсету. Дінтану саласының мамандарымен кездесу ұйымдастыру | Баяндама, кездесу | ақпан | Педагог-психолог ДТЖО Жастар ұйымы |
Диагностика(наурыз) | |||
1-3 курс білім алушылары арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша анықтау | Кактус әдісі | наурыз | Педагог-психолог |
Қосымша жұмыстарды қосу | анықтама | наурыз | Педагог-психолог |
Жұмыстың қорытындысы | анықтама | наурыз | Педагог-психолог |
Түзету дамыту (наурыз) | |||
Студенттердің агрессивті мінез-құлығын түзету және дамыту жұмыстары | «Стресстен қалай арылуға болады?» кеңес | наурыз | Педагог-психолог |
Коллелдж студенттерінің арасындағы аутоагрессияның алдын алу бойынша түзету және дамыту жұмыстары | «Бала жүрегіндегі мейірім» бейнефильмдер | наурыз | Педагог-психолог |
Психологиялық сағат: «Адамгершілік өлшемі» | Дәріс оқу, тренинг жүргізу | наурыз | Педагог-психолог |
Кеңес беру (наурыз) | |||
Ата-аналармен жұмыс. Балалар агрессиясы: себептері, салдары және одан арылу жолдары | Түсіндірме жұмыстары балалар агрессиясының көрініс табуы | наурыз | Педагог-психолог |
Бітіруші топтармен жұмыс | Болашақ маман иелеріне кеңес беру | наурыз | Педагог-психолог |
Алдын-алу, ағарту (наурыз) | |||
Студенттердің агрессивті мінез-құлығын алдын алу, болдырмау, ағарту | анықтама | наурыз | Педагог-психолог |
Коллелдж студенттерінің арасындағы аутоагрессияның алдын алу болдырмау, ағарту | Тренинг | наурыз | Педагог-психолог |
Диагностика (сәуір) | |||
Колледж студенттерінің психологиялық-эмоцаналды көңіл-күйін, темпераментін анықтау | «Айзенк» тесті | сәуір | Педагог-психолог |
Қоршаған ортамен қарым-қатынасын анықтау | Анонимді сауалнама | сәуір | Педагог-психолог |
Түзету дамыту (сәуір) | |||
Колледж студенттерінің психологиялық-эмоцаналды көңіл-күйін, темпераментін түзету және дамыту | Ойын,жаттығулар | сәуір | Педагог-психолог |
Қоршаған ортамен қарым-қатынасын түзету және дамыту | Ойын,жаттығулар | сәуір | Педагог-психолог |
Кеңес беру, ағарту жұмыстары (сәуір) | |||
Колледж студенттерінің психологиялық-эмоцаналды көңіл-күйін, темпераментін түзету және дамыту бойынша кеңес беру | Кеңес беру | сәуір | Педагог-психолог |
Қоршаған ортамен қарым-қатынасын түзету және дамыту бойынша кеңес беру | Кеңес беру | сәуір | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту | |||
Колледж студенттерінің психологиялық-эмоцаналды көңіл-күйін, темпераментін түзету және дамыту бойынша ағарту, алдын алу | тренинг | сәуір | Педагог-психолог |
Қоршаған ортамен қарым-қатынасын түзету және дамыту бойынша алдын алу, ағарту | тренинг | сәуір | Педагог-психолог |
Диагностика (мамыр) | |||
«Ата-ана-студент-педагог» қарым-қатынасына қатысты диагностика | Анонимді сауалнама | мамыр | Педагог-психолог |
Мемлекеттік емтиханға дайындықты анықтау диагностика | Анонимді сауалнама | мамыр | Педагог-психолог |
Түзету дамыту (мамыр) | |||
«Ата-ана-студент-педагог» қарым-қатынасына қатысты диагностикасы нәтижесінде түзету, дамыту | Топтық, жеке түзету | мамыр | Педагог-психолог |
Мемлекеттік емтиханға дайындықты анықтау диагностика нәтижесінде түзету, дамыту | Топтық, жеке түзету | мамыр | Педагог-психолог |
Кеңес беру (мамыр) | |||
«Ата-ана-студент-педагог» қарым-қатынасына қатысты диагностикасы нәтижесінде кеңес беру | Кеңес беру, жадынама, түсіндірме жұмыстары | мамыр | Педагог-психолог |
Мемлекеттік емтиханға дайындықты анықтау диагностика нәтижесінде кеңес беру | Кеңес беру жұмыстары | мамыр | Педагог-психолог |
Атқарылған жұмыс туралы есеп | Жарты/жылдық есеп | мамыр-маусым | Педагог-психолог |
Алдын алу, ағарту жұмысы | |||
«Ата-ана-студент-педагог» қарым-қатынасына қатысты диагностикасы нәтижесінде алдын алу, ағарту | тренинг | мамыр | Педагог-психолог |
Мемлекеттік емтиханға дайындықты анықтау диагностика нәтижесінде алдын алу, ағарту | тренинг | мамыр | Педагог-психолог |